❝ a rhythm & a reason ❞
Home twitter youtube ask.fm follow on blogger
Selfies and Fav Sweaters

WARNING: 
THE FOLLOWING POST CONTAINS UNCONTROLLABLE AMOUNT OF SELF PORTRAIT SHOTS

Hello my  flowers among the great Himalayas,

Yes. It is I again, the great and amazing Emery. 

It's time for you all to get to know me a little better. And those who already know me well, then this won't be much of a surprise to you. Heh. 

I don't know about you, but I absolutely love taking selfies ( for your information, selfies are known as shots made by the person who is the photographer and also the photographee) <--- not sure if that even made sense. ANYWAYS, I think you pretty much know what that means. So, yea, I am the type of person that can be up all night and suddenly a ball of randomness just hit my head out of now where ya know. Don't you just hate when that happens? I mean that ball even can hit me when I'm trying to memorize weird definitions for marketing test that's coming up this Tuesday. 

uh. You're not suppose to know that.

So, you must be thinking, get to the point Emery, ain't nobody wanna read your rambles and nonsense. Well, too bad. If you made it to this line on the post, that means no turning back! Just keep reading, girlfriend. Haha. So after I got hit by that ball of randomness, typically, I'll do whatever that's random and the first random thing I did was played with the make ups I had on my table. And suddenly I said to myself "Dayem girl, you looking so fineee, hmm". I believe self admiration once in a while is healthy by the way. And then I proceeded in taking selfies. And suddenly I heard a voice saying, "Hey, why don't we take selfies for the blog?" I mean I totally was debating myself with that thought. But then again, I ended up telling myself "Why not?"

Which is why there is a post today! I decided to take photos of me in my favorites sweaters! 

Hehe. You might get irritated on how much selfies I have on this post. I decided to have a little "photoshoot" and a little "oh so Vogues-ish" pose. HAH. THAT WAS FUNNY. VOGUE. Who am I kidding. I ain't no size 0 model.

So these are the few photos of me in fav sweaters that kept me comfy and warm during the cold cold winter here in Australia! :)

Enjoy the quirky me photos.

SWEATER 1  SUPA STRIPES






Sweater Supre
Necklace Thrifted
Rings Fun Accessories and Diva


SWEATER 2 PATTERNED LADY






 Sweater Valleygirl
Necklace Cotton On
Rings Fun Accessories 


SWEATER 3 RIBBONED OUT





 Sweater Gift from mum 
Earrings Colette
Rings DIY 
Necklace Beloved Creations 

SWEATER 4 OVERSIZED WITH STRIPES




Sweater Unknown from Bridge Road
Earrings Colette

SWEATER 5 NOTHING WRONG WITH GOING HIGH




 Sweater Christoper Ari

SWEATER 6 SHREDDED 




 Sweater Temt
Necklace Colette
Ring Fun Accessories

SWEATER 7 STUDDED ARMY



Sweater Factorie

So waddaya think? Yay or nay? Which was your fav from my favs? HAHA

Next post will probably be centered on my online haul! HOPEFULLY IT GOES WELL! <3

Winter is coming to an end here in Australia and I'll miss wearing sweaters but it' still a little chilly so it might drag on till October :P And yess, this is me being random and narcissistic :)

Don't we all have those days? 

Cheers,
Emery

photo credit: my tripod and self timer

Labels: , , , , , , , , , ,


◀ RECENT ENTRIES | HOME | OLDER ENTRIES ▶


EMERY JOY
Chocolates and sweet desserts are happy pills. Art watching is therapeutic. Musicals are fun to boogie to. Fashion gives superpowers.
Melbourne <---> Malaysia


CONTACT ME
emeryj93@hotmail.com
Follow on Bloglovin
FOLLOW ME ON LOOKBOOK
MY JAM
ARCHIVES
Flag Counter